DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

zaterdag 24 december 2016

Still water van de firma Vallejo

Dames en heren hierbij wil ik jullie waarschuwen voor still water van Vallejo Ik had volgens de gebruiksaanwijzingen gehandeld maar kreeg dit als resultaat.Dit heb ik netjes gemeld en kreeg als antwoord dat ze er niks mee doen en dat ik het waarschijnlijk toch fout gedaan heb
Had zelfs  voordat er kalkdeeltjes  van het grind afkwamen eerst een laagje sealer gebruikt omdat te voorkomen dat het troebel werd
 Niks jammer van uw werk nee ik was de foute partij en tot slot als klap op de vuurpijl werd er gezegd dat ik het maar niet meer moest gebruiken
En om mijn vissen te redden kon ik ze er het beste uitpulleken 
.Ik ben niet gek hoor Ben een groot fan van hun verf maar zelfs daarvoor ga ik een ander zoeken VALLEJO kan de pot op


groetjes Kitty

5 opmerkingen:

  1. Wat jammer zeg! Je meubeltje is wel erg mooi. Is het niet zo dat het gewoon erg lang duurt voordat het helemaal droog is, en als het droog is dat het dan wel transparant is? Ik heb afgelopen zomer wat research gedaan in watereffecten en meen me te herinneren dat bij dit product de droogtijd nogal lang was. Bij dunne laagjes wel tot 24 uur. Bij zo'n aquarium ben je dan wel daaaagen bezig. Als het dan helder is opgedroogd kan je weer een laagje gieten, net zolang tot je een vol aquarium (of meertje, riviertje etc.) hebt. Ook dat holle effect (bij het drogen trekt het enorm naar de randen) kan je wegwerken door steeds een laagje bij te gieten.
    Nou succes er nog mee als je het niet zat bent. Ik zou het gewoon een tijdje wegzetten om te kijken wat er gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer en zonde van je werk.
    Toch fijne kerstdagen en dat 2017 voorspoedig mag zijn.
    Liefs,
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat jammer en zonde van je werk.
    Toch fijne kerstdagen en dat 2017 voorspoedig mag zijn.
    Liefs,
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend zonde van je werk Kitty, na alle antwoorden die ik al op fb heb gelezen kan ik me voorstellen dat je deze firma geen warm hart meer toedraagt.
    Ik hoop dat je het aquarium toch opnieuw gaat maken, de tafel is zo mooi!

    Fijne dagen voor jullie en een gezond 2017

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen