DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

maandag 18 april 2016

en weer iets gedaan

Zo mijn vriendin Arina bracht voor mij een ws mee van Little Sun de faberge eieren een duidelijk uitleg en alles genoeg erbij.
En in de cottage moet ook gewassen worden dus een wasmachine uit 1920 gemaakt Mijn oma had er zo een gekregen toen ze trouwde




 
Nu nog even het orginele gaan maken dit is een prototype zoals ik altijd eerst doe

groetjes Kitty

3 opmerkingen:

  1. Preciosos los huevos Faberge y ese prototipo es genial!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Kitty, je bent lekker bezig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am LOVING your washer prototype. My mother also had one of these when I was growing up. I wouldn't want a Real Life one now, but seeing these nostalgic appliances in miniature is a great pleasure to see! :D

    BeantwoordenVerwijderen