DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

vrijdag 1 mei 2015

samen met mijn vriendin

samen met mijn vriendin knutsel ik nu 1 keer in de veertien dagen aan poppenhuis meubeltjes Ik maak de bestanden en snij het uit en samen plakken we het dan in model
Dit is het resultaat met de uil is van mij en de engel is van mijn vriendin.



De wiegjes worden gebeitst met gouden bloemen onder aan de rand

groetjes Kitty

3 opmerkingen:

  1. Son preciosas y originales!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How Lovely, Kitty! You and your girlfriend have made two beautiful baby bassinets! I hope that you will fill them now with two sleepy babies :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen