DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

maandag 23 juni 2014

knutselen aan de caravan

Gisteren was het weer zover, we gingen verder met de caravan en nu neemt hij zachtjes aan gestalte aan.
Nu zie je ook wat er nog mist.Bijvoorbeeld de bladvering heel belangrijk voor deze kar.



je begrijpt dat het nog lang niet klaar is en we hebben leuke ideeën voor de binnenkant.Maar dat moet nog even wachten
groetjes Kitty

2 opmerkingen:

  1. Hij wordt leuk Kitty, het is ook leuk om je zo te volgen.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! Gaan jullie eerst alle losse delen schilderen en dan pas in elkaar lijmen?
    Het lijkt me anders een mega priegel werk.

    groetjes, Krin

    BeantwoordenVerwijderen