DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

dinsdag 29 oktober 2013

voor het eerst een beertje gemaakt

ik had van Marjo stofjes voor beertjes gekregen en dan moet dat ook gelijk geprobeerd worden dit is het resultaat er liggen er ook nog 3 in de prullebak die leken nergens naar

ik heb de 
smaak te pakken kromme vingers maar dat drukt de pret niet beige beer was de eerste en bij de gele beer de verkeerde kleur garen die zie je dus eigen schuld overdoen


groetjes Kitty

2 opmerkingen:

  1. Kitty wat goed gelukt zijn ze ...leuk!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkeerde kleur of niet Kitty, het zijn hele leuke beertjes geworden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen