DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

maandag 10 december 2012

Kerstman


Ik ben in oktober aan de Kerstman begonnen.Nu wilde ik hem niet net als iedereen dus, goed bedenken wat je wel wilt.Al eeen paar jaar geleden had ik van Marie-Louise (Marilo) een zelf gemaakte karakterpop gekregen en die keek iedere keer zeer verwijtend naar me zo van wanneer ben ik eens aan de beurt.Nu dat was hij en hoe.Nu door mijn handen kan ik niet verder dus moet hij weer wachten op mouwen.

zowas hij toen ik hem kreeg



dit is zoals hij nu is
                                         

dit is het patroon dat ik aangepast naar 1op12 gemaakt heb als je het orginele zou breien worden de elanden eens zo groot


groetjes Kitty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten