DIT BLOG

Dit blog gaat dienen als mijn algemene website.
Ieder jaar word het duurder om een site te onderhouden en daar doe ik er te weinig mee.
Dus ik hoop dat u geniet van mijn knutsels en ik wens u veel plezier

dinsdag 25 december 2012

Gefineerde tafel


De tafel is weer uit een antiekboek gemaakt met deksel van Camenbert en balsahout.Bovenop is hij gefineerd met noten en eikenhout.Het bloemstuk is naar idee van Thea die dit 1op1 gemaakt bij bloemschikken.Het kleed is met de borduurmachine gedaan dit patroon is uit de DHN waar hij als kruissteekpatroon in stond.





2 opmerkingen:

  1. O..wat is prachtige vloerkleed en tafel met fineer is erg mooi.
    Fijne kerstdag.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt Lisette nu even bij komen van de kerst

    BeantwoordenVerwijderen